Onze aanpak

PRO-ACTIEF

Bij het begin van het boekjaar maken we een budget op, met een raming van het resultaat en een advies betreffende de nodige voorafbetalingen van belastingen en sociale bijdragen alsook mogelijke optimalisaties.

Gedurende het boekjaar wordt dit budget regelmatig bijgewerkt en onze adviezen bijgesteld. 

Ons doel is ‘onaangename verrassingen’ vermijden, de liquiditeitstoestand van uw onderneming opvolgen en optimalisaties tijdens het jaar opsporen. 

Kortom, pro-actief meedenken tijdens het jaar!

SAMENWERKINGSMOGELIJKHEDEN

Standaard wordt de volledige boekhouding bij ons op kantoor gevoerd.

Wenst u (een deel van) de boekhouding zelf in te boeken?
Wenst u dat uw dossierbeheerder bij u ter plaatse komt inboeken?
Wenst u volledige toegang tot uw boekhouddossier?

Diverse mogelijkheden qua samenwerking zijn bespreekbaar.

AANLEVERINGSMETHODEN

U kiest zelf op welke manier u ons uw documenten bezorgt:

Traditioneel:
u bezorgt uw documenten meermaals per jaar bij ons op kantoor,
persoonlijk of per post.

Digitaal:

  • via mailing
  • via koppeling met uw facturatie en/of administratieprogramma
  • via het klantenportaal

FACTURATIE

Qua facturatie bieden wij 2 mogelijkheden aan:

IN REGIE

Onze facturatie gebeurt maandelijks op basis van de tijdsregistratie.
De factuur vermeldt welk type prestaties geleverd zijn voor uw dossier.

Het gefactureerde bedrag verschilt van maand tot maand, afhankelijk van de hoeveelheid gepresteerde uren.

VASTE VOORSCHOTTEN

Er wordt bij het begin van het jaar een raming gemaakt van het totale ereloon.
U betaalt van januari tot november voorschotten van 1/12 van dit totale bedrag.
In december wordt een afrekening gemaakt op basis van de werkelijk gepresteerde uren, verminderd met de reeds betaalde voorschotten.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart